doua poze si putin rock

Am primit de la Vaca Verde o leapsa si, pentru ca de obicei nu respect lepsele, azi vreau sa-mi fac datoria de bloggeritza si sa fac cuminte ce mi se cere.

E vorba de postarea unei poze de suflet si a uneia haioase. Din pacate, asa, la o prima cautare prin casa, nu gasesc albumul cu pozele mele mai vechi si nici timp sa caut in strafunduri nu prea am. Asadar, cine stie, poate intr-una din zilele astea (cand voi gasi albumul in timp ce voi cauta altceva) am sa revin la aceeasi idee… As fi vrut sa pun o poza cu casa mea parinteasca, in care a ramas numai mama, singura… Respectand aceeasi idee, ca mi-e dor de acasa si ca sufletul meu acolo e, iata o poza din orasul meu natal, Giurgiu. Restul intelegeti voi..

giurgiu

Tot pentru ca mi-e dor de acasa, iata si o melodie pe care am redescoperit-o aseara, din fericire, pe youtube. De fapt imi placea la nebunie tot albumul!! Hm, vremuri apuse.

Dedic muzica fratelui meu si cumnatei mele, pe care ii iubesc tare si  care maine isi sarbatoresc aniversarea casatoriei. Le urez multi ani si fericiti impreuna!!!

A doua poza, care se cere haioasa, il reprezinta pe Omul invizibil. 🙂

P1010001

Pasez leapsa domnitelor Sonho de Lisboa, Cronica Pasarii Arc si Marionette, dar si domnului Povestiri cu final neasteptat.
Daca le surade, bineinteles…

6 gânduri despre „doua poze si putin rock

  1. multam fain, Clari! 🙂

    leapsa asta imi surade cu gura pana la urechi 😉

    cred ca diseara mai sterg un picut de praf de pe blog…

  2. coreamor spune:

    cu multa placere, sonhisor… vrei o carpa, sa stergi praful de pe blog? 🙂

  3. Adriana spune:

    Cum te inteleg, Clari!! E asa de greu sa fii impartit…
    La multi ani si din partea mea fratelui tau si sotiei!
    Te pupic
    PS: Sper sa reusim sa ne mai conversam un pic intr-una din zilele astea. In ultimul timp am fost si eu cam aglomerata. Dar mai vorbim noi. Pup

  4. bogdan spune:

    mersi frumos Clarisa….Si noi te iubim…..

  5. […] Poze | Etichete: Leapșa, Poze | Leave a Comment  ieiiiii…am primit o leapșă de la Cor y amor, și deși cu întârziere, trebuie musai să o […]

  6. Diana spune:

    done draga!!!

    mulțumesc tare frumos…mi-au revenit amintiri frumoase făcând leapșa asta! :*

Lasă un comentariu