casuta lor

Pare o casuta de pitici si chiar este: odata instalata in copac, va deveni vila, conacul, palatul pasarelelor, mai ales daca le plasam si ceva bunatati pe veranda.

C., partenerul meu, un impatimit al mesteritului (ca hobby, dar culmea e ca se si pricepe!), a considerat ca nu se cade sa nu fie o veranda cum scrie la carte, asa ca a dotat-o cu balustrada si tot ce trebuie, toate migalite cu manuta lui. In plus, „sindrila” de pe acoperis e facuta din bucatele de con de brad, lipite una cate una, in maaaarea lui rabdare oceanica🙂 De-acum, asteptam clientele, sa se aseze si sa stea la o barfa/ciorovaiala, la o faramitura si la ce s-o mai gasi.

Urmatoarea „comanda” (pe care eu i-am dat-o), e o casuta pentru pasarele cu picior inalt (nu, nu o casuta pentru cocostarci🙂 ci piciorul va fi al casutei), de asezat in gradina. Daca iese frumoasa, am sa v-o arat.

Enjoy!

7 thoughts on “casuta lor

  1. Dana spune:

    Foarte eleganta casuta….

  2. Silving spune:

    V-ati gasit, artisti🙂 Le puteti scoate la vanzare casutele astea🙂

  3. […] intr-ale mesteritului (ale noastre, eu+partenerul meu) si chiar v-am aratat primele reusite (casuta pentru pasarele). Ideea de a reuni creatiile nostre pe un site am pus-o in aplicare abia acum, unindu-ne putin […]

  4. maria spune:

    doresc sa cumpar si eu o casuta din asta

Lasă un răspuns

