salba

Ca sa uit ca as vrea sa fiu acum in Romania si sa ma bucur, azi am lucrat ca posedata la bijuterii (printre altele…). Am mai facut cateva inele, am dat fondul unor bilute de lemn, ca sa le astup porii, am scos din amorteala cateva pietre pe care le am mai demult, dar cu care nu stiam ce sa fac. Pietricele frumoase, verzi, inca care nu ma inspirasera pana acum. Am profitat si de niste piese gri care mie imi plac tare mult si iata ce-a iesit.

salba

In mod normal, acest colier se poarta putiiiin mai lung decat in poza de mai sus, ca sa stea mai frumos, insa eu m-am cam gatuit cu el… iar piesele atarna mai natural, se supun gravitatiei, ceea ce nu pare in fotografie. E numai vina mea.

salba4

salba2

„Salba”, asa imi suna cand ma uit la colier, deci asa sa-i ramana numele! Si mi-e foarte draga, sa stiti!

Si cerceii…

salba-cercei3

… iar ce-i in mana nu-i minciuna:

salba cercei

Un gând despre „salba

  1. mariana spune:

    foarte, foarte frumos si original. nu cazi deloc in monotonie… felicitari!

Lasă un răspuns

