figuri

Vremea a fost foarte capricioasa, in ultimele saptamani, a plouat cum de mult n-a plouat, UMEZEALA scrie pe noi. SPer, totusi, ca se termina in curand… Partea buna a ploii a fost insa cheful de stat in casa cu placere si de jucat, cu una, alta…

Am pus in sfarsit in aplicare un plan mai vechi, legat de gustul meu pentru masti, mai ales pentru cele africane: sunt fascinata. Cand am fost in Mozambic, parca ma urmareau de peste tot… Acum s-a intors roata, am sa le urmaresc eu🙂

Iata prima mea tentativa, facuta cu mare placere si amuzament. Din pasta ceramica si ce mai e pe acolo😉

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Pandantivul este disponibil pe situl-magazin, http://www.coryamor.ro/coliere/face.html

Enjoy!

One thought on “figuri

  1. […] pofta sa o chinuiesc putin. Dupa ce am chinuit-o destul cat sa fac cele doua pandantive-masti (PRIMA si A DOUA), am decis sa fac inca 2 piese nedefinite, pe care aveam sa le transform in… ceva, […]

Lasă un răspuns

