cartea si eu

Gata. Am si eu, in sfarsit, rezultatul muncii mele, am primit azi carticelele de la Polirom si m-am bucurat ca un copil in dimineata de Craciun.

P1010001

Ar fi trebuit sa fiu in Bucuresti la lansare, asa ar fi fost frumos si interesant, insa din motive de sanatate am stat pe aici… sa ma tratez. Asta e, nu se poate avea totul. Azi-noapte am visat tot felul de bazaconii despre festivalul de literatura, era furtuna, cadea tavanul, Peixoto vorbea si nimeni nu-l lua in seama, un scenariu care pana la urma a devenit catastrofic, cu apa invadand Clubul Taranului Roman (pe care nu l-am vazut pe viu in viata mea) si cu publicul alergand in toate partile. De dimineata am alergat la internet sa vad daca exista cineva care sa povesteasca despre cum a decurs prima seara, insa nu am gasit decat 2 (doua) persoane care au scris ca a fost OK… Destul ca sa ma lamureasca, macar cat de cat…

Se incheie astazi o faza si am o usoara nostalgie din cauza celor de mai sus, parca abia acum vine toamna si la mine…

Cum insa trebuie sa ma amuz pe orice tema, iata ce mi-a dat prin cap…

P1010018

Nu-i asa ca se potrivesc? Fara nici o legatura cu cartea, chiar aseara am facut colierul, la cererea unei cliente care a cumparat deja cerceii

De maine incepe alta faza. Trebuie.

35 thoughts on “cartea si eu

  1. alex moldovan spune:

    😀😀 E perfect! Îţi vine să-l mănânci!

  2. coreamor spune:

    da, vanilie si ciocolata😉 caramel si inghetata…

  3. Belle de Jour spune:

    bravo!
    felicitari
    eu si pisicul meu suntem incantati
    maine o iau ca trec prin librarii🙂
    am zis de afis-am citit despre, is curioasa
    hi hi hi
    felicitari din nou🙂

  4. Adriana spune:

    Super!!! Te cred si eu ca te-ai bucurat ca un copil in dimineata de Craciun!🙂 Cine nu s-ar fi bucurat in locul tau? Doar e rodul muncii tale. Felicitari si la cat mai multe cati traduse!!!
    Interesant vis!😉
    Frumoasa potriveala cu colierul!
    Pupi

  5. coreamor spune:

    va multãmesc. sunt insa cam trista, nu stiu ce am… am si gasit cateva greseli de „interpretare”… la revizia/editarea cartii au fost schimbati cativa termeni, iar cei care au ramas in carte, pe alocuri nu au sens… EU voi fi crucificata pentru acestia, desi e prima oara cand ii vad!!!! hm.

    • Troscos spune:

      Cum n-ai fost la Muzeul Taranului, tocmai tu?! Nu, nu, nu, trebuie sa reparam aceasta greseala! Cand apari in Bucuresti, te-am luat direct in vizita, nu se poate, domnule, asa ceva🙂

      M-am apucat de citit, am vrut sa te intreb de unele exprimari din carte, caci nu mi s-au parut a fi ale tale, dar am zis sa astept pana termin cartea.

      Pupez!

      • Troscos spune:

        Cartea este un cadou facut noua, nu ai de ce sa fii trista, fara tine nu am fi avut parte nici o privire asupra noastra. Multumim, Clarisse!

  6. Troscos spune:

    … parte DE nici o privire…

  7. coreamor spune:

    merci frumos, @troscos (nu e „troscot”?)🙂 intr-adevar, exprimarile nu sunt ale mele, ci ale autorului😉 eh, sunt numai termeni care na…au alt sens. de exemplu, la pagna 27, „…pe care le inventam pana la strigatul bucataresei”, ziceam eu, adica o striga bucatareasa. in carte e „…pana cand bucatareasa imi striga taca-ti gura”, desi bietul personaj nu vorbea cu nimeni, niciodata, nu-i auzise nimeni glasul…😦 cam asa.
    da, sa ma duci la muzeu. dar clubul e la muzeu? langa? face parte? ia sa caut eu pe net ca inculta mai sunt….
    pup, troscot! merci de vizita!

    • Troscos spune:

      E troscoS🙂

      Clubul e la usa muzeului, terasa mai exact. Acum nu stiu daca te lasa sa vizitezi cu tapul de bere in mana :)) . E frumos locul!

      Despre carte, cand termin de citit…

  8. defythewind spune:

    Arata bine, delicios. Felicitari pentru incheierea unui proiect atat de important. Cand se hotaraste rectorul nostru sa ne dea bursele, voi face o vizita prin librarii. Ghici ce voi cauta!!

  9. jean-claude spune:

    Bravo. Va sta bine impreuna😉.
    Pe cind urmatoarea?

  10. defythewind spune:

    Da, da, dar l-ai nimerit tare bine, nush de ce am alergie la numele lui…

  11. Lady Io spune:

    Abia astept sa gasesc si eu cartea. Imi pare rau ca nu ai ajuns aici, mi-as fi dorit mult sa ne vedem.
    Dar la cartea urmatoare sigur vii🙂
    Sper ca acum te simti bine.

  12. Dina spune:

    Bună. Am o problemă care m-a gândăcit când am citit cartea. Ce cuvânt portughez ai tradus prin „șăpcălie”? Apare de mai multe ori și m-a zgârâiat puțin. Spunem noi „șăpcălie” vreodată?
    Da, am început abrupt. Dar mi-a plăcut mult cartea și-ți mulțumesc că o am în română și că se păstrează întorsăturile de limbaj și metaforele care fac din roman poezie.
    Frumos.

    • coreamor spune:

      buna, Dina. am ras nitel, caci nu e cuvantul meu si nici nu stiam ca apare in carte🙂 dar trebuie sa fie vorba despre boné. la ce pagina ai gasit? ca eu inca nu am citit mult… traducerea trece printr-un proces de „periere” la editura, inainte de finalizare, dupa care apar „surprize” de genul acesta.🙂 eu am avut azi cateva si de-asta n-am mai citit… dar e genul acela de sapca-basca, nici sapca precum poarta rapperii, nici basca, ci un fel de basca dotata cu un cozoroc minuscul.

  13. Dina spune:

    Am căutat acum șăpcălia și n-o mai găsesc, dar apare de mai multe ori. Și e urâțică, parcă nu se potrivește cu tonul cărții.
    Da, am un pitic.

  14. coreamor spune:

    iti multumesc frumos. wow, ce de greseli in articolul acela, n-am vazut asa ceva niciodata! pare scris cu cotul sau cu buricele degetelor de la picioare.

  15. Diana spune:

    multe multe felicitări!!! cam târziu, dar din suflet😉
    abia aștept să intru in posesia ei să o pot citii…sunt convinsă că ai făcut o treabă fantastică, chiar dak cei de la editură au periat cum nu trebuia😛😉

    Felicitări inc-o data!!!

  16. coreamor spune:

    saru-mana! din fericire, sunt putine „perieri” dintr-acelea…

  17. LiaLia spune:

    Doamne, m-a ucis traducerea și scriitura interviului din Cotidianul :(((( Spun și traducerea pentru că unele din informațiile din el le-a spus și la fibl și erau puțin altfel😀 Mâine mă apuc de carte, promit să revin cu o recenzie :p Pupez!

    • coreamor spune:

      ma ucizi tu de inima! am crezut pentru o clipa ca imi faci praf traducerea cartii! apropo, in carte, unde gasesti „sapcalie”, citeste te rog „basca” (au schimbat la editura, nu stiu care e problema cu basca, probabil suna prea a Divertis)🙂 merci.

  18. LiaLia spune:

    Hihihi, dar mie îmi place șăpcălie, am și eu vreo două😀 În plus, o perioadă a fost porecla mea, că umblam cu capul acoperit: Lia Șăpcălia😀 Asta după copilăria cu Lia Butelia, Lia Gulia și Lia Ciocărlia :)))) Cred că îți faci prea multe probleme și nu e cazul🙂 Trust me ! Pupez

  19. coreamor spune:

    ok, daca zici tu😉 lia ciocarlia nu e lia mariei ciobanu?🙂
    mie una imi plac bastile la nebunie (cu paratraznet), am de diverse culori.

  20. r spune:

    intarziata, dar iata-ma🙂
    felicitari….de abia astept sa citesc si eu cartea si sa o povestim impreuna …poate chiar la un vin de data asta….:)

  21. razvan spune:

    felicitari pentru traducere. e grozava. multumesc. imi pare asa rau ca nu am stiut ca Peixoto a fost in Bucuresti saptamana trecuta ;(. as fi venit sa asist la conferinta si eventual sa iau autograf pe carte si pe „The Antidote” al celor de la MOONSPELL.

  22. coreamor spune:

    @r, bine ai revenit! cartea te asteapta (cu autograf de la „marea” traducatoare)
    @razvan, ESTI RAZVAN DE LA LUNA AMARA???? WOW, CE ONOARE!🙂 iti multumesc pentru vizita si cuvinte simpatice… se vede treaba ca Antidot e foarte cunoscut, in multe tari. e extraordinar! peixoto se intoarce in romania, va sta cam o luna, ca sa scrie. sau cel putin asa intentioneaza… poate il intalnesti atunci!🙂 el e profund legat de „metale”, de muzica in general… sigur va veti intalni, poate va intermediez eu o intalnire, un concert ceva😉

Lasă un răspuns

