Arty Moods

Unul din cele mai frumoase lucruri pe care le-am auzit in legatura cu blogul meu si cu bijuurile mele a fost ceea ce mi-a spus o prietena, si anume ca, atunci cand se simte trista, se uita pe blogul meu, la pozele cu bratari, inele si coliere!

Stiu despre ce vorbeste, pentru ca si eu functionez la fel. Sa va arat cu ce m-am delectat in ultimele zile. Delicioase, asa mi se par creatiile Arty Moods, iar creatoarea este o persoana foarte talentata (un talent multiplu, sa va spun in secret, in soapta, asa, ca a cantat timp de 12 ani in Corul Madrigal, pentru care eu am un mare respect si o mare admiratie), culta si simpatica (romanca, ba chiar giurgiuveanca, precum subsemnata). In plus, suntem de-o seama si avem in comun si studiul limbilor straine!

Asa cum va spuneam, am stat si m-am uitat la infinit la pozele cu albumele/jurnalele executate artistic, din hartie facuta cu mana ei, in combinatie cu alte materiale. De multe ori am facut pauze de lucru ca sa imi scald privirea :), asa ca lasam deschisa tot timpul o fereastra cu situl ei. Ma bucur ca exista, ma simt foarte inspirata de creatiile ei si ma bucur ca pot impartasi cu voi aceste frumuseti (altfel, la ce ar servi un blog? :)). Sper sa va placa si voua… Le gasiti pe site 😉

10 gânduri despre „Arty Moods

  1. tia o'c spune:

    Iti multumesc mult pentru reclama, prezentare, cuvintele frumoase!!!

  2. coreamor spune:

    cu cea mai mare placere si bucurie!

  3. Silving spune:

    Draga, si cu mine ai in comun limbile straine 😉

  4. Cristina p. spune:

    foarte, foarte frumoase… felicitari prietenei tale!

  5. Dana spune:

    Grozave ! Ma bucur ca i-ai prezentat jurnalele, sunt intr-adevar frumoase.
    P.S. Am pus „bufonul” pe blogul meu engezesc.

Lasă un comentariu