Tara de sub fluturi

Despre Dragos Voicu v-am mai povestit in urma cu trei ani si jumatate, aici, si va spuneam ca era castigatorul concursului de debut al Editurii Cartea Romaneasca, si adaug acum ca romanul sau, Coada, a creat multe valuri, de tot felul, la un moment dat fiind chiar best-seller, ceea ce este extrem de incurajator pentru un scriitor debutant.

Alt aspect de semnalat in legatura cu acest roman este faptul ca un fragment a fost tradus in germana si publicat intr-un volum dedicat prozei romanesti contemporane, alaturi de nume mari, pe care le puteti vedea mai jos.

Cine stie, poate intr-o zi am sa-i dau chiar eu o „haina” portugheza… inca imi adun curajul🙂

978-3937139760

Talentul lui Dragos, dragul meu prieten (militar de profesie, dar talentat in multiple domenii – asa cum il stiu din liceu🙂 unde era bun la toate materiile, spre disperarea unora dintre noi :)), nu s-a oprit insa aici. Dupa ce a fost mai intai un vis foarte drag autorului, a luat pana la urma forma al doilea roman, pe care Dragos mi l-a dat sa-l citesc in PDF, pe cand era inca „in fasa” (romanul, desigur, nu Dragos :)). Cartea aceasta este exact ca tara mea natala: imi place mult si imi lasa si un gust amar, de disperare: zugraveste (hiperbolizat, desigur, asa cum ii place autorului) o realitate pe care o veti recunoaste imediat. Halucinanta, apocaliptica, dar usor de „localizat”.

„Distopie” se numeste ceea ce a construit Dragos Voicu in acest roman indraznet, (pentru cine are indoieli, este vorba de  o „utopie pe invers”, o realitate negativa), si pot sa va spun ca e un text care nu poate lasa pe nimeni indiferent.

De aceea v-o recomand sincer: cartea se poate comanda de la editura (A.T.U. din Sibiu), vedeti aici cum. Desigur, se va gasi curand si in librarii, sper, dar despre asta nu va pot da detalii, pentru ca nu le stiu.

321151_10200193415981879_1696838192_n

Va urez sa descoperiti si voi semnificatiile fluturilor imaginati de Dragos si sa ghiciti despre ce tara e vorba😉. Si… astept feed-back, vreau sa stiu daca fluturii acestia au sa va bantuie si pe voi, ca pe mine😉

Lasă un răspuns

