Inspiration of the nation

Saptamana trecuta mi-a venit sa ma intorc pe Twitter, pe care il abandonasem de multa vreme. Zis si facut, dupa zadarnice cautari ale parolei, m-am descurcat si am intrat iar pe Twitter, unde se schimbase cam totul de cand nu mai trecusem eu pe acolo🙂

In fine, nu asta e important, ci faptul ca am gasit pe acolo un site minunat, pe care se pot vedea artisti si creatori de handmade pe care eu una nu ma satur sa-i privesc (nu pe creatori, ci pe creatii, mai exact :)), interviuri cu unii dintre ei si multa, multa imaginatie. Admir la nesfarsit originalitatea si imaginatia creatoare, iar pe acest site aceste doua haruri nu lipsesc.

Am norocul sa fiu si eu prezenta pe acest site de ARTA (inca nu mi-am revenit!), printre oameni talentati, cu un mic interviu (ca sa nu plictisesc pe nimeni :)) si cu poze.

Conceptul se numeste INSPIRATION OF THE NATION si poarta amprenta a doi tineri designeri, plini de idei. Despre ei, aici http://inspiration-of-the-nation.com/about

Va recomand deci acest site, pe care aveti ce vedea! Si bineinteles, ma recomand si pe mine insami :))))))) (haha, umor pre-Craciunesc).

O

2 thoughts on “Inspiration of the nation

  1. povestivieneze spune:

    io zic ca partea asta de auto-recomandare e foarte buna si sanatoasa! bravo! si acu ia sa citim noi interviuuuuuuul…

Lasă un răspuns

