Scortisorim, Maria Ta!

Desi ma straduiesc, nu reusesc sa uit ca vine iarna. In fiecare an, pentru mine, vine cu tristetea ca nu am zapada. In fine, nu le putem avea pe toate (halal perla de intelepciune!).

Omagiez insa iarna asa cum pot, o peticesc cu ce a fost, cu ce ar fi putut sa fie si cu ce ar fi trebuit sa fie, o storc de ce are mai bun, si intr-un final incerc sa ma mandresc de rezultat🙂

Iata bijuurile mele care se pregatesc sa intampine iarna, cu parfum de scortisoara. Apropo de acest lemn parfumat, am fost intrebata daca pateaza hainele! Ei bine, nu pateaza hainele si nici nimic altceva, e doar o bucatica de lemn exotic, care se poate uda si usca, care se poate vopsi si care se poate manca : ) miroase foarte foarte foarte bine si are o multime de alte calitati. Trebuie sa ma credeti pe cuvant ca scortisoara se preteaza la bijuterii la fel ca bilele de lemn,  pietricelele sau orice alt material natural, dintre cele cu care suntem obisnuiti. Eu il vad ca pe un material nobil in felul sau, special, fermecator.

Unde gasiti colierele si cerceii de scortisoara, produse de mana mea? La magazinul Clandestino, in Bucuresti, la intersectia Caii Mosilor cu Bd Carol I, langa Mega Image, si pe situl www.coryamor.ro, unde gasiti si multe alte piese care vi se pot trimite gratis, in toata tara (Romania, bineinteles, deci Tara :)).

Si-am incalecat pe un bat de scortisoara/si v-as putea povesti chestii din acestea pana la primavara🙂 (alta rima n-am gasit :))

Lasă un răspuns

