magazinul CORYAMOR

Prieteni, a sosit momentul sa va anunt, cu bucurie, cu sticla de sampanie in stanga si foarfeca de taiat panglici in dreapta, ca am un SITE/MAGAZIN pe care puteti vedea si cumpara accesoriile CORYAMOR.

www.coryamor.ro – el este!🙂

Plictisita de confuzia de stockuri puse peste colectii noi si vechi de pe acest blog, de poze din 2008, cu piese facute din materiale care nu mai exista demult, m-am decis ca este o idee buna un site „curat”, simplu si actualizat cu cele mai recente piese, care exista in realitate🙂

Am incercat sa reiau cateva modele care au placut mult de-a lungul timpului, dar, ceea ce e un lucru foarte important pentru mine, inventez modele noi, merg deci cu un pas inapoi si doi inainte🙂

Acest blog va continua sa existe, mai am inca povesti de spus si poze de aratat, nu vanzarea de piese este scopul meu principal, ci legatura mea cu voi.

Pana una-alta, va rog sa intrati in magazin, sa vizitati rafturile, sa serviti o cafea🙂 aduceti si un prieten, un vecin. Impreuna, e mai placut.

6 thoughts on “magazinul CORYAMOR

  1. tia o'c spune:

    Felicitari si muuuuult succes!!! Tinem pumnii!

  2. Ring de dans spune:

    Felicitari si multa bafta! Arata foarte bine site-ul tau🙂

Lasă un răspuns

