CORYAMOR si CLANDESTINO

Trebuie sa recunosc ca in ultima vreme am fost rasfatata cu niste vesti bune, iar azi voi impartasi una dintre ele cu voi.

Stockul meu de piese pe care le-am trimis la Bucuresti a „aterizat”, in mare parte, intr-un magazin super-simpatic din capitala, in care se vand articole foarte pe gustul meu: diferite, colorate, exotice, traditionale, hippie, cu trasaturi folclorice din diverse tari. Ati ghicit (din titlu), magazinul se numeste CLANDESTINO, iar sufletul acestuia se numeste Liliana-Mirel (un cuplu de tineri inimosi).

Din fericire, bijuurile mele colorate si relaxate se potrivesc de minune cu spiritul magazinului si, in plus, eu si tinerii patroni avem in comun pasiunea pentru taramul lusitan (pe care ne vom intalni in curand ;)).

Tot la CLANDESTINO, aflat in inima Bucurestilor, la intersectia Caii Mosilor cu Bd Carol I, langa Mega Image, puteti gasi si piese RA (da, prietena mea care face bijuuri din ce in ce mai pretioase, inspirate din modele de azulejo traditionale) care va pot aduce Portugalia mai aproape.

Trebuie sa spun ca o parte din bijuurile mele sunt inca pastrate si rasfatate de Cristina Staicu – pe pagina dedicata stockului va lamuresc ce si cum (multumesc, Cristina!) si ca sper sa existe permanent o „sursa de Coryamor” aproape de voi, românii mei! Am zis! 🙂

PS: acum voi actualiza si pagina cu stockul, fiti pe faza 🙂

PPS: LALALAAA!

4 gânduri despre „CORYAMOR si CLANDESTINO

  1. RA spune:

    oau ce de vesti bune! 🙂 multumesc pentru ca suntem impreuna X

  2. Dana spune:

    Excelent ! Felicitari !!!! (si pupici xxx)

Lasă un răspuns

