pe tarm

Revin, din cand in cand, la unul din motivele mele preferate. Poate atrasa de melancolia pe care o sugereaza si de estetica inconfundabila a acestui motiv, farurile.

De veghe, facandu-si datoria in singuratate, cu ochiul vesnic intors spre mare, aceste faruri ma fac sa fiu invidioasa: as fi si eu in stare sa privesc marea toata viata, fara sa ma satur.

Albe, simple, ca niste aratari, sau colorate, in dungi, toate mi se par frumoase. Si incerc, iar si iar, sa le surprind, sa le pastrez. Zadarnica incercare…

10 thoughts on “pe tarm

  1. Zazuza spune:

    superbe! cata melancolie, chiar si in farul pe care noi l-am confundat c-o fantomita😀

  2. coreamor spune:

    stii cum sunt farurile… mai sensibile🙂 de la singuratate li se trage. acela si-a luat traista si…
    ce sa-i fac? un far trebuie respectat, are o varsta… nu?

  3. Liana Toma spune:

    Farurile ca niste obeliscuri pazesc tarmurile ca sa nu intre-n valuri…hi,hi…ultimul e preferatul meu😉 puup

  4. Silving spune:

    Cred ca primul mai degraba s-a oripilat de FB :)) si batran si intelept cu zici ca e, a plecat inapoi pe mare,ca acolo e lumea lui reala si casa lui.
    Tare faine sunt!🙂

  5. Silving spune:

    ai zis tu mai sus ca s-a ofuscat si a plecat,de aia stiu😀

  6. coreamor spune:

    da, dar nu am zis ca e primul :)))))))) deci esti si tu de acord ca pare o fantomita :))))

Lasă un răspuns

