ultimele stiri si stiri mai vechi

Cat timp mai mosmondesc/mosmondim (ce cuvant simpatic!!!!) la viitorul meu magazinas on-line, vreau sa va reimprospatez memoria, spunandu-va ca in Bucuresti se afla un stock CORYAMOR, ce contine piese unice, pe care le puteti uni in seturi sau cumpara separat. Daca sunteti in Bucuresti, le puteti vedea personal (si mi se tot spune ca piesele mele arata mult mai bine in realitate decat in poze, ceea ce ma bucura, insa ma ingrijoreaza putin, cu gandul la calitatea aparatului meu foto). Daca sunteti prin tara sau pe langa🙂, puteti primi prin posta ceea ce va doreste sufletelul.

Apropo de piesele din Bucuresti, poza unui colier facut de mine a aparut in revista chic Rumours, nr 6 (multumesc, Rumours), datorita simpatiei artistului/fotograf Dan Vezentan, a sotiei lui si, bineinteles, a prietenei mele Raluca, autoarea minunatelor pandantive-caravele (si nu numai, aruncati un ochi pe situl ei).

Poate fi un alt inceput, asa cum poate sa nu fie. Eu insa merg inainte, cu lemn, pietre, panglici si sarme… cu ce stiu sa fac, cu ce imi place🙂 Cat timp am idei si lucrez cu drag, nu am nici un motiv sa ma opresc. Deci… ne vedem pe-aici😉

2 thoughts on “ultimele stiri si stiri mai vechi

  1. Dana spune:

    Succes in continuare Clarisa xxx

Lasă un răspuns

