dupa festival

A fost o experienta, festivalul, a fost obositor, dar a fost bine pentru ca am fost cu Raluca, a fost… diferit 🙂

De-acum trebuie sa ma adun si sa o iau iarasi de la capat.

Desi e vara in toi, deocamdata nu voi avea vacanta, poate doar putin, printre picaturi, cate o ora de vacanta pe zi 🙂

Si, pentru ca inainte de festival am facut cateva piese noi, am sa incep sa vi le arat, pe rand.

Iata brosa cu puf de papadie. De fapt ca noi, oamenii, puf sau pulbere in vant…

… si una din trupele prezente la FestivalMed. Enjoy!

4 gânduri despre „dupa festival

  1. Dana spune:

    Ma bucur ca a fost bine.
    Ti-am trimis un email.
    Pup xxx

  2. Adriana spune:

    Wow! ce frumos arata masuta ta!!!! Mi-ar fi placut sa fiu acolo pe viu. Sunt sigura ca ai avut succes. Pup. PS: scuza-mi absenta; am sa-ti scriu cat de curand, sper. 🙂 Spor la treaba!

Lasă un răspuns

