FestivalMed 2012 – Loulé, Algarve

Dragi prieteni, am disparut o vreme, insa am motiv: vineri si sambata, mai exact pe 29 si pe 30 iunie, voi participa la un festival din Algarve, decicat muzicii, artizanatului si gastronomiei. Sper ca bijuteriile mele sa placa. Recunosc ca e pentru prima oara cand le scot intr-o lume (citeste multime) atat de variata si (sper) numeroasa.

Asa ca nu-mi vad capul de treburi. Cireasa pe coliva este insa faptul ca mi s-au terminat bilele de lemn, si pana sosescc altele nu prea mai am timp sa fac coliere. Eh, asta e. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.

Asadar… pe curand! Si nu uitati de stockul din Bucuresti, n-o lasati pe Cristina sa se plictiseasca!🙂

4 thoughts on “FestivalMed 2012 – Loulé, Algarve

  1. Dana spune:

    Mult succes ! Nu-ti fie teama, o sa fie bine. Mi-am facut si eu debutul de Jubileul Reginei si a fost grozav; ceea ce e si mai bine, este faptul ca acum sunt in carti, asa ca pe 5 iulie merg la un nou eveniment; ca si tine sunt insa in pana de „supplies”, ca inspiratie s-ar mai gasi (poate ar trebui sa facem un schimb de idei pe tema asta), ale mele nici gand sa soseasca pana saptamana viitoare. Iti tin pumnii, sa faci poze, pup xxxx

  2. coreamor spune:

    multumesc! am reusit sa sar peste lipsa de supplies🙂 am inventat, ca de obicei, si pana la urma ma descurc…🙂 sunt deschisa la schimbul de idei😉 daca doresti, scrie-mi pe mail (daca pot ajuta cu ceva). mult succes si pe 5!🙂

  3. Folii auto spune:

    Multa bafta la festival! Sunt foarte frumose seturile pe care le faci, sigur vor avea succes, modele originale si culori placute, felicitari!

Lasă un răspuns

