CORYAMOR in capitala!!!!!!!!!!!

Uraaaa au ajuns bijuurile mele in capitala, impreuna cu cele ale prietenei mele, Raluca (RA)!

Sunt seturi si inele, brose si cercei, si sper ca e o veste buna pentru cei care apreciaza munca mea. Nici un set nu se repeta, de fapt, nici o piesa, daca ma gandesc bine.

Cristina, „aripa mea dreapta” din Bucuresti🙂 (pe care o puteti gasi aici – staicucc@gmail.com sau la tel. 0743.458.662), a inceput deja sa organizeze „degustari de bijuuri” cu cliente sau viitoare cliente. Ma bucura nespus ca piesele mele pot fi vazute pe viu, e atat de diferit sa le vezi si sa le probezi!

Eu sunt bucuroasa, si oricum incepe o noua etapa, pregatesc ceva nou. Am sa va anunt la momentul potrivit🙂

Lasă un răspuns

