zambiti, va rog!

Am facut, probabil, cei mai infricosatori cercei de pe malul Atlanticului🙂 imi e de ajuns insa sa ma uit la ei ca sa zambesc, si asta ii face niste cercei foarte importanti. Stapana lor are nevoie de mult simt al umorului si de nonconformism.

Inspiratia a fost o poza a unor „personaje” facute din legume, intalnita pe Facebook, poza care m-a facut sa rad toata ziua si pe care chiar am folosit-o ca poza de profil o vreme. Cele doua personaje sunt atat de antipatice si simpatice in acelasi timp, ca trebuia sa le… imortalizez cumva. Sa ma ierte bucatarul sau artistul respectiv, dar mutritele acelea imi trebuie🙂. Le puteti vedea aici

Cerceii au luat drumul Bucurestilor, ca, de altfel, cea mai mare parte a colectiei mele de bijuuri (seturi, despre care am sa va vorbesc foarte curand, ca sa va anunt una-alta, dar si inele „solitare”). Sper sa se distreze cineva privindu-i, altfel nu a avut nici un rost😉

2 thoughts on “zambiti, va rog!

  1. claudiu spune:

    nu vrem!
    hi! hi!

Lasă un răspuns

