Tanta si Costel

Acestia sunt Tanta

… si Costel, partenerul ei

Ei s-au cunoscut in Africa, in inima fierbinte a junglei, si au dansat ritualuri impreuna, au strans ierburi de leac si de colorat tatuaje si au trait impreuna intr-o coliba din crengi.

Tanta si Costel au ajuns la mine dupa ce au emigrat, intr-o barca fragila care a traversat oceanul ca sa poposeasca in Europa. La inceput erau doua personaje simple, bej si triste din cauza departarii de casa, iar mie mi se pareau fara prea multa personalitate. Asadar m-am gandit, cu mintea mea europeana, sa le redau bucuria lor innascuta si i-am vopsit in toate culorile care mi s-au parut potrivite. Dupa aceea, mi s-a parut ca le lipsea ceva „maretie”, asa ca le-am facut cadou cate o podoaba pentru cap, care sa le completeze figura.

Puteti afla numele lor adevarate numai daca va apropiati urechea de ei😉 eu le stiu, dar nu va spun…

PS: i-am gazduit aici si aici

2 thoughts on “Tanta si Costel

  1. Cristina p. spune:

    ce idei nastrusnice ai!🙂 e o bucurie sa le cunosc! salutari celor doi africani

Lasă un răspuns

