lacramioara

Am facut putine brose in tot acesti ani, chiar nu stiu de ce. Pur si simplu nu mi-am amintit de ele decat atunci cand mi s-a cerut sa le fac (de exemplu a trebuit sa fac una cu cirese, in 2009) sau cand mi-a picat in mana un ac pentru brosa, nu mai stiu de unde (atunci am facut una simpla, cu 3 bile albastre). Cam atat.

De curand insa, am fost provocata sa inventez o brosa cu lacramioare, cadou pentru o englezoaica (citez: „sa fie maricica, luminoasa – caci e pentru o doamna cu inima foarte mare – si, daca se poate, in forma de lacramioara”).

Asa precum mi-e felul, mai intai am spus ca „nu se poate”, „nu pot in forma de floare” etc, dupa care mi-am propus sa fac o inimioara pe care sa vopsesc niste lacramioare, dupa care am inceput sa vizualizez niste bobite albe atarnate de ceva, cu ceva… mi-a fost clar imediat dupa aceea ca am sarma si pot atarna bobitele de sarma, am cautat in van bobite (BOBITE?? DE UNDE BOBITE?), si apoi s-a facut lumina: PERLUTE (false). Gata, ideea era acolo, mai lipsea doar tehnica si rabdarea. Cred ca le-am pacalit pe amandoua, si iata rezultatul care, desi nu e perfect, e de o „inocenta” care ne face sa uitam de imperfectiune🙂

Va fi un cadou pentru o persoana foarte draga clientei mele, si sper din toata inima sa-i fie pe plac (dupa cat m-am chinuit, daca nu-i place, zbor direct in Anglia si i-o smulg din mana sau din piept :)) dar sper ca nu va fi cazul.

Sper sa va placa si voua aceasta incercare a mea, cu un rezultat atat de diferit de ceea ce obisnuiesc sa fac.

5 thoughts on “lacramioara

  1. tia o'c spune:

    Eu zic ca o sa fie love at first sight!

  2. […] vreau să ştiu în ce filme ar juca: Bianca, Brightie, Cami, Coryamor şi […]

Lasă un răspuns

