Serpa II

La Muzeul de Etnografie

7 thoughts on “Serpa II

  1. claudiu spune:

    faine pozele
    vad o tigara in poza. noaaa :-p
    si ce bulan are ceaunu’ ala😀

  2. coreamor spune:

    merci. tigara e cu sotul-fumatorul, ca eu nu servesc asa ceva.
    lasa ceaunu’ in pace, e simpatic!!!!!! da’ bine ca te distrezi🙂

  3. Dana spune:

    Imi place teribil prima fotografie; imi aduce aminte de un sat spaniol din apropiere unde mi-ar fi placut sa locuiesc, Castellar de la Frontera, foaaarte pitoresc !

  4. coreamor spune:

    niciodata nu e prea tarziu, poate vei locui acolo la un moment dat🙂

    • Dana spune:

      Din pacate am pierdut sansa asta (sotul meu a facut un atac cerebral acum 2 ani, asa ca trebuie sa stam aici, in Gib, unde este cetatean si are medic de familie si dreptul la asistenta medicala gratuita, plus ca in caz de ceva mai grav poate fi trimis, Doamne fereste, in Anglia de urgenta cu avionul pentru tratament, pe banii lor).

  5. Dana spune:

    Multumesc frumos xxxx

Lasă un răspuns

