rockalion

Poate ca ar fi trebuit sa fac ceva pascal (Pascal?), insa inspiratia nu m-a lasat in pace, trebuia sa termin colierul din poza. Este lung (de mult nu facusem un colier lung) si simplu. Medalionul e de lemn vopsit cu manuta mea.

Ce-as mai avea de spus:

-in curand am sa incep sa va arat si alte nazbatii in afara de bijuterii (eu si sotul colaboram acum intru nazbatii din lemn si alte materiale, veti vedea…). Ma rog, am sa vi le arat numai daca ies multumitor🙂

-saptamana viitoare am sa va bombardez cu poze din Altentejo, regiune din Portugalia care are un farmec al sau, special… voi petrece acolo 2-3 zile si imi voi face rezerve de frumos… am mai fost pe-acolo cu ocazia asta, poate va amintiti…

Paste fericit, dragilor!

2 thoughts on “rockalion

  1. Adriana spune:

    Vai, nu-mi vine sa cred! L-ai corupt si pe Carlos??? Mor de curiozitate sa vad „nazbatiile” voastre! By the way, colierul asta e deosebit, c si toate celelalte minunatii create de tine.🙂
    Cat despre Alentejo… VREAU SI EUUUUUUUUU!!!!!
    Abia astept sa ma bombardezi cu poze, cat mai multe!!!!
    Vacanta placuta, odihneste-te, relaxeaza-te si sa ne povestesti tot la intoarcere! Pupi

    • coreamor spune:

      hehe, Adriana, dar cine credeai ca imi taie lemnul pentru inele? el e „corupt” demult, ba chiar mi-a dat multe idei de-al lungul timpului (pentru bijuuri). acum insa avem chef de recuperat cateva obiecte vechi sau de incropit altele noi, mai ciudatele🙂
      te pup! Paste fericit!

Lasă un răspuns

