inapoi la radacinile sarmoase

Nu stiu cati dintre voi isi amintesc de piesele pe care le faceam eu la inceputuri, prin 2008, de altfel, abia de mi le mai aduc eu aminte🙂

Oricum, pe atunci foloseam pentru inele „lut” si multa sarma. Dupa aceea am tot redus-o, deoarece pur si simplu nu am mai gasit sarma care imi placea mie, pana am facut-o sa dispara de tot.

Acum mi-am amintit ca demult nu mai puneam mana pe clestisorul meu cu varfuri subtiri. De-acum, am chef sa combin trecutul cu prezentul, doar-doar o iesi ceva cu iz de viitor🙂 Si nu va speriati, diferenta de culori dintre „trecut” si viitor” e doar o intamplare: inca nu am renuntat la rosu, la albastru, portocaliu si alte frumuseti🙂

Enjoy!

6 thoughts on “inapoi la radacinile sarmoase

  1. cristina p. spune:

    superb cel nou, dar si cele mai vechi erau frumoase. observ insa ca te-ai plictisit de formele rotunde, ma insel?
    bine ai revenit!

    • coreamor spune:

      🙂 Cristina, ai atins adevarul, intr-adevar am nevoie de o pauza de „rotund”, desi stiu ca accesoriile rotunde au mult mai mult succes decat cele…colturoase, avand forme mai feminine.
      multumesc!

  2. ana dobrescu spune:

    Cleştişorul cu vârfuri subţiri va ajuta, cu siguranţă la combinarea culorilor timpurilor din verbe🙂

  3. valeriu7697 spune:

    Sa ai parte de multa fericire Violeta.
    „LA MULTI ANI !”.

Lasă un răspuns

