martisor-inel

Anul acesta am facut o nazbatie cu ocazia fericitei zi de 1 martie, care se apropie: inelul care se poate purta cu siretel de martisor, dar si fara, evident. Ideea a venit de la Alina D., una din primele mele cliente (clienta acerba🙂 as spune) si prietena draga, care m-a incurajat tot timpul sa continui bijutereala (multumesc, Alina, vezi ca nu te fac de ras?)

Ea mi-a cerut un inel de martisor, iar eu am inteles mesajul in felul meu🙂 rezultatul il puteti vedea mai jos. Se poate folosi cu siretel alb si rosu in luna martie, dar si fara siretel, in restul anului, sau cu o panglicuta de alta culoare trecuta prin gaurele.

Va urez o primavara cat mai fericita!

12 thoughts on “martisor-inel

  1. Eda spune:

    Cat de dragut este …minunat ! Felicitari !!!

  2. ana dobrescu spune:

    și în cutiuță se poate păstra primăvara? chiar și iarna? tztz

  3. coreamor spune:

    daaaa, deschizi cutiuta si zvâc! isi scoate capul primavara. o impingi la loc, o storcosesti acolo, si daca o lasi la macerat, se face vara. iar prin septembrie, asa, daca o deschizi iar, deja vara storcosita si ea e uscata, ruginie, e toamna deja. iar daca o lasi acolo, dar scuturi putin cutiuta (ca de, o porti pe deget, e imposibil sa nu o dai de toti peretii), se macina pana devine un praf alb, un fel de mucegai, dar daca te uiti mai bine si ai nasul astupat, sa nu mirosi, nu-ti dai seama ca e floare de mucegai, si tu crezi ca e gheata sau zapada! sau praf de stele. sau sclipici de dat pe la ochi. dar de fapt e iarna :))))))) (ce logoree am in seara asta!)

  4. Zazuza spune:

    haha, cred ca ne trebuie si noua o cutiuta din asta😉

  5. defythewind spune:

    Foarte ingenios. Eu m-am delectat anul asta cu impletitul snuruletelor, ca pe unde umblu acum nu gasesc de cumparat.

    Mi-am adus aminte ca la gradinita am avut un martisor-pisica pe care l-am purtat tot anul fara snur pentru ca imi placea prea mult. Asa si cu inelul tau…🙂

  6. coreamor spune:

    multam! e singurul snur pe care il aveam aici si nu mi-a dar prin cap sa impletesc!!! asadar… inelul e dublu valoros🙂 si da, e refolosibil🙂

  7. Silving spune:

    foarte ingenios! As fi facut si eu macar un martisor,daca as fi avut snur.Asa, n-am mai purtat unul de-un secol.

Lasă un răspuns

