livro

„Mama a pus cartea în mâinile fiului.”

Nu stiu daca am apucat sa va povestesc de ultimul roman al lui José Luís Peixoto (nu, inca nu s-a tradus), numit simplu Carte (Livro), a carui prima fraza am scris-o mai sus. Este un succes peste tot si merita sa ajunga intr-o buna zi si la publicul romanesc.

In legatura directa cu aceasta carte, dar de fapt fara nicio legatura 🙂 (poftiti de intelegeti chestia asta), am facut un inel mai ciudatel, pe care l-am botezat Livro, tocmai pentru ca e un nume simplu si cuprinzator. Trebuie sa ii multumesc „tamplarului amator” care, desi i-am cerut sa-mi faca dreptunghiuri din lemn, imi tot apare cu inventii: ba usi, ba carti, ba octogoni, ba piese de domino (toate in miniatura evident, fruct al placerii lui de a se juca de-a lemnul).

Lasă un răspuns

