scurt anunt

Dragi tovarasi si prieteni, va rapesc un minut ca sa va anunt ca am infiintat doua pagini noi, in care am ingramadit, efectiv, poze cu o parte din ultimele mele creatii. Se numesc (stati putin sa vad, ca am si uitat cum le-am botezat :)) COLECTIE NOUA-INELE si COLECTIE NOUA-BRATARI DE LEMN. Deoarece din „colectia veche”, adica restul de piese care apar pe aici, nu mai am aproape nimic, iar majoritatea sunt irepetabile, va declar ca aceasta colectie noua ESTE disponibila, acum si aici.

Teama ca va da peste mine alta criza de timp si ca va trebui sa las iarasi balta blogul m-a facut sa-mi doresc sa scot dintr-o data la lumina zilei respectivele poze, in loc sa le dramuiesc, cum obisnuiam sa o fac in anii trecuti.

M-a apucat asa, o febra a vopsitului, m-a tinut cateva zile si nopti, acum repede-repede vreau sa vi le arat, dupa care poate sosi linistita criza de timp, pentru ca am reusit sa las aici ceva nou si frumos la care sa va uitati timp de cateva luni!🙂 Poate ca nu vine nicio criza de timp, dar mai stii… cum sunt patita…

Asadar, dragi vizitatoare si vizitatori, puteti incepe vizita, puneti-va galosii in picioare (stiti? ca la Peles :)) si nu atingeti exponatele.

Enjoy!

One thought on “scurt anunt

  1. gaby spune:

    pacat ca nu mai faci si piesele mai vechi. erau minunate. dar pe de alta parte te inteleg, nu putem face la infinit aceleasi chestii, trebuie sa ne reinventam

Lasă un răspuns

