cutiute fermecate

Am facut, in ultimii ani, inele de „lut”, inele din tot felul de pietre, mai mult sau mai putin pretioase, din lemn, din sarma, din plastic, cu funda (de care sunt tare mandra), fara funda, vopsite si prost vopsite, inele din monede, din melci si scoici, din con de brad… din ce am mai facut? Nici nu-mi mai amintesc. Au fost foarte multe, iar ideile imi plouau cu galeata🙂

Mi-a fost foarte drag sa le fac, am migalit mult, nu erau perfecte, dar starneau simpatii…

Privind in urma, cele mai multe respecta formele dulci si feminine. Majoritatea sunt rotunde si vesel colorate.

Am facut dupa aceea o pauza considerabila. O vreme in care am avut mult de lucru in alt „departament”: ceva destul de greu, stressant, cu multe mizerii la vedere, cu mult efort si cu aprindere de neuroni. Nu mi-a mai trebuit nimic altceva, am pus in garaj cutia cu vopsele si pe cea cu sarme, bile si panglici. Eram convinsa ca partea aceea din mine era atrofiata pe vecie.

Dar iata, nu mor caii cum vor cainii🙂, asa ca am readus cutiile, sunt iar in preajama mea. Ce s-a schimbat? Mi-e greu sa revin la trecut, sa repet piesele pe care le mai facusem. Am sa mai fac asta, sporadic, dar acum vreau ALTCEVA!

Am devenit eu mai colturoasa? Se poate. In mod sigur, inelele mele au devenit colturoase si, culmea, mi se pare normal!

Va prezint „colectia noua” de ineluse din lemn taiat si lustruit de „asistentul” meu care se pricepe (nu il las sa lustruiasca toate laturile, pentru ca imi place textura lemnului), si vopsite, lipite si bibilite de mine personal.

Par cutiute? Ei bine, DA.

Va poftesc sa ascundeti ganduri bune si frumoase in „cutiutele” CORYAMOR!

2 thoughts on “cutiute fermecate

  1. ana-maria spune:

    sint absolut superbe! asteptam si alte culori! mie imi plac foarte mult inelele patrate sau dreptunghiulare! felicitari, Clarisa, inspiratia nu ti se epuizeaza! mult succes! imi voi alege o culoare dupa ce vad mai multe😉

Lasă un răspuns

