primavera

Eu, aici, ma pregatesc de primavara. Drept dovada, va prezint rotitele mele colorate, din „colectia noua” (à propos, in imaginile de mai jos sunt doar doua bratari, cu fata/verso).

Voi?

Dupa o iarna care ar fi trebuit sa fie ploioasa si foarte rece, dar pana la urma ne-a rasfatat cu un soare spectaculos, in cea mai mare parte a zilelor (aici, in Algarve, in rest nu stiu, pentru ca in iarna asta nu am calatorit prin tara), am inceput sa cred ca asta a fost, ca de-acum incolo nu ne mai paste niciun „pericol friguros”. Ca de obicei, am sa ma insel, dar lasati-ma sa cred ca primavara e pe aproape (iar pentru mine primavara inseamna ca poti merge la plaja :))

Si, cum spuneam, ma pregatesc: mai o floricica, mai o buna dispozitie…🙂 mergem inainte, zburdand sau sontacaind. Avem de ales?😉

Lasă un răspuns

