panerasul

In ultima vreme mi-a revenit puternic cheful de a colora jucarelele mele, exact ca in anii trecuti. Nimic nu s-a schimbat, de fapt… Am avut si ceva timp liber in perioada pre-Craciuneasca… plus mai multa pace in suflet, liniste si siguranta ca sunt inconjurata exact de ceea ce imi trebuie.

Craciunul a trecut si el, a mai trecut un an, ne pregatim sa punem piciorul in anul urmator, care se spune ca va fi mult mai rau decat 2011. Eu nu stiu ce sa mai cred, inclin sa nu cred mai nimic din ce se spune la televizor. Imi intra pe o ureche si imi iese pe cealalta, e o adevarata autostrada intre cele doua urechi ale mele, pe care circula cu viteza previziuni, analize, discursurile primului ministru portughez, ale ministrului de finante, ale ministrului ministrilor de ministri, etc. Eu am sa-mi vad cuminte de treaba si am sa astept sa treaca.

Sa nu ma indepartez insa de la tema principala a acestui articol: am primit un paneras care-mi este tare drag. M-am gandit sa-l umplu cu fructe, insa iata ce continut i-am gasit: bratarile pe care le-am facut in ultimele doua saptamani si pe care inca nu vi le-am aratat aici, pe blog (intentionez sa vi le prezint mai tarziu, pe rand, sper sa ma si tin de promisiune).

Va cadorisesc virtual cu aceasta imagine si va urez ca anul care vine sa fie unul in care sa devenim cu totii mult mai intelepti!

 

8 thoughts on “panerasul

  1. Corneliu Popa spune:

    Paner, paner, paneras… unde am citit eu cuvântul ãsta de curând…😛

  2. Rodica spune:

    La mulţi ani, dragă Clarisa….

  3. claudiu spune:

    ma bucur ca ti-a revenit cheful de joaca🙂

    Marry X-Mas!, Clarisa.

    Claudiu

  4. Rontziki spune:

    Superbe! ca întotdeauna🙂
    La Mulţi Ani! Un 2012 de vis!!!🙂

  5. clarisa spune:

    doamna Rontziki, va multumesc si va transmit cele mai calde urari pentru anul care vine!🙂 si inca mai astept cheese-cake-ul (asa se scrie?) la multi ani!

Lasă un răspuns

