un fado special

E tarziu in noapte si ploua afara, dar TREBUIE sa impartasesc cu voi acest fado care m-a distrat pana la os, dar m-a si incantat prin… prospetime! Umblam hai-hui pe youtube, unde ajunsesem ca sa ascult o melodie mozambicana teribil de amuzanta, dar care scoasa din contextul local (pe care eu il cunosc, din fericire, caci am stat o luna in Mozambic), nu are prea mult sens (deci nu v-o arat, poate doar la cererea celor care inteleg portugheza).

Am gasit in schimb o versiune a unui fado pe care il canta Amália Rodrigues, foarte neasteptata: e cantat intr-un dialect din Angola! Pentru cei care apreciaza fado, ar putea prezenta interes🙂 mie una mi-a placut! Cine a zis ca fado e trist si ca locuieste doar in Lisabona?

PS: PE CAND UN FADO IN ROMANESTE?🙂

3 thoughts on “un fado special

  1. tunde spune:

    Angola suna a tara trista , sincer, dar melodia e vesela, chit ca nu inteleg eu pre multe , suna happy

  2. Alina spune:

    acum aud si radicinile portugheze ale forro-ului nordestin, prin intermediu angolan , misto!

Lasă un răspuns

