februarie.algarve.

Adevarata primavara.

15 thoughts on “februarie.algarve.

  1. Vaca Verde spune:

    aha, apari in fiecare luna…🙂
    mi-e dor de tiiineee!🙂

  2. Adriana spune:

    Ce frumos!!! Superbe imagini! Soarele asta te incarca cu energie…🙂 Pup. Si mie mi-e dor de tine.

  3. earthwalker spune:

    raiul!
    dar vreau sa pozezi si oameni, sa vedem daca poarta cojoc, geaca subtire sau doar tricou, altfel nu putem ghici temperatura.:)

  4. Zazuza spune:

    cam rarut pe aici in ultima vreme! >:D< dar cu ce poze frumoase ai revenit!

  5. Mami spune:

    ce frumuseti…Clarissa, te invidiez! aici e totul cenusiu si prafuit! Ah, Portugalia…..:)

  6. Mada V spune:

    sunt eu….in caz ca nu ai ghicit cine e Mami🙂

  7. coreamor spune:

    ahhh, am crezut ca esti mama mea :)))) glumeam.
    eh, incerc si eu sa va scutur praful, macar cu poze. va mai clatiti un ochi…
    te pup!

  8. Rodica spune:

    foarte urat,neinteresant,ingrozitor!
    cum se poate sa existe asa ceva pe lumea asta mica-mare?
    sa-mi fie rusine!😛

  9. sasha spune:

    Clarissa, chiar ieri ma gandeam cate grade sunt in Portugalia…

  10. coreamor spune:

    zilele trecute au fost 20 si ceva, cald, cald. azi s-a racit insa….

  11. Valeriu spune:

    Foarte reusite imaginile surprinse de tine, mai ales in anumite momente si faze ale naturii, din splendida si insorita zona a Portugaliei.Ai un talent deosebit in a surpride si imortaliza aspecte din adevaratul puls al vietii din aceasta frumoasa parte a Pamantului.Felicitari Clarisa.

  12. coreamor spune:

    multumesc frumos pentru laude si pentru vizita😉🙂

Lasă un răspuns

