Deko-RA REvine

Revin si eu din negurile muncii care m-a prins ca intr-un cleste neiertator si placut in acelasi timp. De neiertat este si felul in care am pus deoparte ceea ce faceam cu atata placere, dar toate la timpul lor. Acum e vremea altor lucruri…

V-am vorbit in urma cu ceva timp de prietena mea R., va spuneam pe atunci ca prietena mea e indragostita de azulejo si ca il transpune, cu toata dragostea si migala ei, in piese unice de bijuterie.

De curand, ea a scuturat praful de pe blog (stras dupa o pauza impusa) si i-a pus roti noi, ceea ce ma bucura foarte tare. Ii tin pumnii sa continue sa faca ceea ce face cu mult drag si sa ne arate si noua🙂 Eu sunt prima ei fana si cea mai mare!😉

11 thoughts on “Deko-RA REvine

  1. Vaca Verde spune:

    e minunat ca a revenit cu chef de bijuterit🙂
    si eu, si eu sunt fan Ra! si corzamor, asa ca astept sa revii si tu!😉

  2. RA spune:

    🙂 aiiiii, subscriu si eu, sa vin eu la tine sa iti sterg praful? :p😀
    de abia astept sa intru la tine si sa ma intimpine o masa plina de ”antene”🙂
    ah, multumesc mult ca m-ai readus aici X

  3. RA spune:

    😀 pois :))))

  4. alinadel spune:

    RA e artista se vede de departe🙂

  5. Zazuza spune:

    frumoase lucruri face fata asta!

  6. Vaca Verde spune:

    sa vezi in realitate, zazuza, cat de frumoase sunt!🙂

  7. RA spune:

    fana mea cea mai mare si prima,” the reason of my being here”🙂 imi e dor de tine…revino🙂 promit ca sterg prafu si de pe mobila la prima antena aparuta :p🙂

  8. toscana spune:

    clariiii!donde stas?nu ne mai scrii nimic din tara portocalelor?🙂

Lasă un răspuns

