ghici… (nu mai stiu al catalea ghici e)

Bine v-am regasit, amigos, in noul an. Nu simt nici o diferenta fata de anul trecut, sa spunem insa, din superstitie, ca anul nou pare mult mai breaz decat cel anterior. Singurul lucru diferit este ca trebuie sa completez chitante cu mai multa atentie, ca sa nu incurc anii🙂

Revin cu ghicitorile mele pe care le ghiceste toata lumea. De data asta e simplu, dar cine stie, poate am norocul ca cineva dintre voi sa nu cunoasca doamna din poza, ca sa simt si eu ca v-am incurcat nitel cu atata mister. Deci: recunoasteti personajul de pe zid si veti primi in dar o melodie🙂 sau, cine stie…

(e mult mai usor decat sa ma recunoasteti pe mine in poze, la 2-3 ani)🙂

11 thoughts on “ghici… (nu mai stiu al catalea ghici e)

  1. indicii por favor,macar unul!e fff complicat🙂 ))

  2. tetris spune:

    Inainte nu stiam, dar dupa ce am citit comentariul tau cu indiciile, m-am luminat total🙂
    Daca te-am facut sa simti ca ne-ai incurcat nitel, nu ne dedici nimic?🙂

  3. coreamor spune:

    ba va dedic oricum, dar voi nu trebuie sa stiti asta acum, ca sa stati in suspans😉

  4. Lady Io spune:

    Stiu, stiu, astept melodia!😀
    Oricum, e genul de grafitti care-mi place.

  5. Zazuza spune:

    Amalia? da’ tu da-ne melodia oricum😀

  6. Adriana spune:

    Amalia!!!! Sigur.🙂 Pupi.
    Melodia???

  7. rontziki spune:

    Dacă toată lumea zice Amalia, zic şi eu :))
    Dă-ne melodia să verificăm😉

  8. coreamor spune:

    sunteti sigure ca nu e vorba de Madonna sau de Stela Enache?
    diseara muzicaaaaaa!🙂

  9. alinadel spune:

    HAHAHAHAAAAAAAAA Stela Enache!!!! hahahahah
    Draga de Amalia… muzica ei imi trezeste amintiri frumoase………….

Lasă un răspuns

