gradinita blogosferica

Dragii mei, vreau sa va anunt ca s-a deschis o gradinita tare amuzanta si ingenioasa, la Mihaela pe blog.

Dupa o zi cu vesti controversate si multa oboseala, am sosit acasa si m-am delectat cu pozele unor oameni pe care ii cunoastem, mai mult sau mai putin personal, de pe bloguri, si pe care ii putem vedea intr-o ipostaza care ne umezeste ochii. Printre Strumfii in Strampi ma numar si eu, nu va spun care e poza mea, altfel isi pierde farmecul. Rog rudele sa se abtina, sa nu faca pe grozavele, recunoscandu-ma in poza🙂

Mihaela a avut o idee tare simpatica si o felicit! Pana una-alta, am sa imi bat capul, desi am putine sanse de a ghici blogo-vedetele in strampi!

Ia sa vedem, voi ce ziceti?

19 thoughts on “gradinita blogosferica

  1. Vaca Verde spune:

    foarte tare! cred ca te-am descoperit, da’ nu ziiiic😀

  2. Lady Io spune:

    Eu cred ca te-am ghicit, am scris acolo de dimineata.

  3. clarisa tu aveai pelincuta pe sub rochita?ca eu m-am aplecat sa ma uit da nu vazui nimic🙂

  4. Cristina spune:

    Buna Clarisa,

    Sunt si eu o romanca in Portugalia si pe deasupra pasionata in artizanat!
    poate ne vom intalnit pe la un targ?!
    http://minhasmissangas.blogspot.com/

    Cristina

  5. coreamor spune:

    lady io, credeam ca te bazai pe poza🙂 pupa-l pe chiti din partea mea, pe ureche
    mihaela, unii cica nu m-as fi schimbat deloc haha

  6. Zazuza spune:

    tu oi fi la 6?

  7. Zazuza spune:

    sau 4? din cauza curierului :)?

Lasă un răspuns

