cuba

Nu am cu ce sa ma laud zilele acestea, in afara de faptul ca am primit o ilustrata taman din CUBAAAAA!🙂 Mihaela, multumesc mult de tot pentru ca te-ai gandit la mine ACOLO! CRED ca e o tara minunata, IMI DORESC sa ajung acolo, VISEZ la Cuba de mult timp. Stiu ca nu e o tara perfecta (care e???), insa am o imagine idilica despre ea. Incerc sa scot comunismul din imagine, ca nu bruieze idilicul imaginii si… iata ce rezulta:

Imi place mult muzica lor, am ascultat povestiri de la oameni care au fost acolo in cautarea umbrei lui El Comandante… Nu pot sa nu amintesc Buena Vista Social Club. Mihaela, sa te intorci cu bine de acolo! Hasta siempre!🙂

 

13 thoughts on “cuba

  1. Zazuza spune:

    Che a fo un criminel, da’ melodia e superba😀

  2. Alina spune:

    Da, si mie imi place melodia… dar intr-adevar, mare pacat ca i-a fost dedicata lu’ ala! Probabil pe atunci nu se aflase inca tot ce a facut…

  3. coreamor spune:

    hm, toti eroii de genul asta au omorat in stanga si in dreapta… depinde deci de punctul de vedere!
    din perspectiva turcilor, de exemplu, si Mihai Viteazul a fost un criminal🙂 naughty boys!

  4. Zazuza spune:

    ei na, acuma sa vina si balada pentru ceausescu😀. sau exista deja :D?

  5. iote ca m-am intors.bine sanatoasa si obosita foc ravasita de fusul orar.da e naspa tare comunismu asta,sa vezi militie acolo nu gluma,opresc fete si baieti si le cer carnetul(adica buletinul) si le pun si catusele asa in vazul lumii.dar in rest sunt oameni voiosi si cam zgomotosi asa.le place romul rau de tot.fidel sta bine tare,vorbeste mai mereu in televizor asa vreo 2-3 ore in sir,fara ochelari.gazda noastra de acolo zice ca iarba rea nu moare niciodata.in rest e o tara minunata,merita vazuta.ma bucur ca ti-a placut vederea!🙂

  6. Escu spune:

    ne place acolo..da…Plaja, caldura, apa, muzica si Che.

      • Zazuza spune:

        ce a facut marketingul ulterior din „ghevara” e o adevarata capodopera. cred ca, de acolo de unde e, recunoaste si el, uimit, ca capitalismul (e voita alaturarea😉 ) nu e chiar asa rau😀

      • coreamor spune:

        da, exact, m-am gandit si eu la asta! e totusi o figura carismatica, spre deosebire de ceasca. arata bine pe tricouri🙂 a devenit simbolul revolutiei asa, in general, al oricarei revolutii, numai revolutie sa fie.

  7. Cypy spune:

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/

Lasă un răspuns

