in amintirea verii

9 thoughts on “in amintirea verii

  1. Lady Io spune:

    A fost asa de frig aici zilele astea, incat am si uitat ca a existat o vara.

  2. Vaca Verde spune:

    si eu care astept iarna…🙂

  3. Roxana Olaru spune:

    eu astept primavara… ador primavara

  4. sasha spune:

    :oftat nostalgic si admirativ pentru pielea bronzata si peretele zgrunturos:

  5. coreamor spune:

    @lady io – si eu incep sa uit, pe masura ce creste stratul de cojoace🙂
    @vv – pe tine te stiu🙂
    @roxana – eu astept vara de-a dreptul
    @sasha – zambet ghidus la oftatul tau admirativ

  6. earthwalker spune:

    cand iti place un clip pe youtube ai putea sa il pui la favorite, ca sa ai si tu favoritele la un loc. esti singura mea prietena-youtibe dar nu ai nimic acolo

  7. earthwalker spune:

    stii ce nu ne-ai zis ? si cred c anu sunt singura curioasa. din toate pe care le faci, care sunt preferatele tale? ce bijuuri porti tu mai mult si mai mult?
    eu nu port asa mult ceea ce fac, si la fel o alta prietena care face bijuuri. isi leaga de gat o piatra verde tot timpul desi are casa plina de coliere si bratari.

  8. coreamor spune:

    🙂 m-ai prins cu intrebarea asta!!! am insa gusturi schimbatoare. intr-o vreme umblam numai cu un lantisor cu un medalion de chihlimbar la gat, cadou de la o prietena din Romania, Ioana. am umblat ani de zile cu acelasi inel de argint pe deget, tot primit. foarte simplu si frumos. am avut faza Lola factory, cand nu ma dezlipeam de colierele Lolei (inca le mai port). am tocit in ultima vreme niste cercei „azulejo”; facuti de prietena mea Raluca https://coryamor.wordpress.com/2010/03/21/ra/ , port des cerceii mei cu cirese https://coryamor.files.wordpress.com/2009/09/cherries.jpg , ii port, recent, pe cei facuti de Maria . de la Vitrina Vacii Verzi (am devenit celebra pentru cerceii cu dungi) http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs152.ash2/40959_1351254876137_1674345534_678712_1276879_n.jpg port diverse coliere, in functie de starea de spirit, port cu mare drag bratara de la Margot https://coryamor.wordpress.com/2010/01/11/am-bratara-am-bratara/ in fine… am multe, multe piese preferate. Inele mari, in general, coliere pe langa gat, cercei… bratari nu prea port, cea de la Margot fiind exceptia. As putea sa scriu toata noaptea ca sa-ti raspund la intrebare🙂

Lasă un răspuns

