in tromba

Se incheie in tromba (la figurat dar si la propriu, caci am asistat la un mic potop in Algarve, in aceasta dupa-amiaza, in sfarsit!!!) o saptamana plina. Ca in vremurile bune, am avut mult de lucru si am bijuterit noptile, cu spor. Rezultatele se vad: am facut piese noi si sunt si obosita🙂

Acest colier a fost achizitionat de o doamna foarte fashion, deci e o onoare pentru mine! Doamna asta e printre putinele (le numar pe degete) femei pe care sa le cunosc personal si care sa se imbrace/poarte cu un gust desavarsit (e vorba de haine si accesorii scumpe si foarte indraznete) si surprinzator. Pe mine nu ma dau pe spate marcile, hainele scumpe sau marea eleganta, nu prea le bag in seama si nu sunt niciodata la moda. Dar se pare ca mai am si eu exceptiile mele: ori de cate ori pot, ma uit la pantofii ei si casc gura la haine. Asadar, colierul meu grena e intr-o companie „de rasa”; ceea ce nu poate decat sa ma bucure (dar oare l-a cumparat pentru ea, sau… :))

 

 

2 thoughts on “in tromba

  1. sasha spune:

    foarte reusit !🙂

Lasă un răspuns

