martisoare

Martisoare in octombrie? Da, asa mi s-a nazarit, un aer primavaratic care sa sufle peste blogul meu. Daca are cineva ceva impotriva, sa ridice degetul (aratator, de preferinta).

Erau menite sa fie martisoare, insa, in avantul meu de „reciclare” (alta nazarire recenta de-a mea), le-am pus impreuna: culori diferite, un singur spirit.

Nu vad nici un deget in aer! 🙂

14 gânduri despre „martisoare

  1. defythewind spune:

    Doar degetele de la picioare, la soare. 😀

  2. coreamor spune:

    :)))))))))) reusesti sa ridici doar unul?

  3. LiaLia spune:

    E superb lănțișorul! Îmi plac la nebunie combinațiile astea colorate, vesele, care atârnă și dacă mai și fac un pic de clinchet, cu atât mai bine 😀 Te pupez, primăvărateco! 🙂

  4. coreamor spune:

    sar’na! cred ca si clincãie, o sa mai incerc maine sa fiu sigura! 🙂
    pup si eu!

  5. defythewind spune:

    (Alexandra se joaca cu degetele pe sub masa.)
    @coreamor: Doar pe cel mare. Cel mic merge in lateral. :))))))))

  6. coreamor spune:

    haha merge in lateral? precum crabul? 🙂 🙂

  7. sasha spune:

    stii ce ma gandesc ? la un fel de bratara pentru glezna care sa se prlungeasca asa delicat cu un fel de inel pentru unul dintre degete :mrgreen: 🙂

  8. Amour amour spune:

    Cine se indragosteste primavara isi face martisoare toamna!

  9. Zazuza spune:

    arata ca niste bomboane si imi vine sa le rontai 😀

  10. coreamor spune:

    sa ti le trimit, ca sa le rontai? cu supa de gulas :)))))))))))

  11. earthwalker spune:

    tare misto, si aia cu lamaia e asa de dulcica:)

Lasă un răspuns

