portocaliu bezmetic

Cam asa se numeste colierul de mai jos. Exista o mica poveste in spatele colierelor pe care vi le voi arata in urmatoarele zile: sunt de fapt pandantive mai vechi, care mi se parea cumva ca depasisera ideea mea despre cum ar trebui sa fie un pandantiv sau un colier. Iar ideea aceasta se tot schimba. Nu prea rapid, e drept. Asadar, am dat o noua viata unor pandantive si sunt multumita de viata aceasta🙂. Deocamdata. S-ar putea deci sa recunoasteti anumite piese, deci nu va speriati: nu m-am apucat sa ma repet, ci doar sa… reciclez🙂 activitate care imi face mare placere, indiferent despre ce fel de material este vorba.

Poftiti de va „bezmeticiti” impreuna cu mine, asadar!🙂

4 thoughts on “portocaliu bezmetic

  1. Blonda de la Marketing spune:

    Mergeam zilele astea prin oras si am vazut multe castane pe jos… si ma gandeam, nu se pot face margele etc. si din castane? Sau din floricele de porumb?😛 (am mancat ieri si m-am gandit la asta). Poate date printr-un lac sau ceva care sa le protejeze cumva de vreme si de vremuri😉

  2. Blonda de la Marketing spune:

    Ahhh, nu-ti mai spun ca stii deja, imi place mult portocaliul tau bezmetic si tot ce iese din manutele tale doua🙂

  3. coreamor spune:

    ahhh esti draguta, multam! imi plac ideile tale. castanele sunt insa cam grele, iar la floricele, le-am devora inaitne sa reusesc sa lel dau cu lac!🙂
    dar de colier de fruptura de porc de zici? haha

Lasă un răspuns

