fluturi in stomac, pardon, pe bratara

Fluturii au aceasta capacitate: zboara cu usurinta dintr-un loc in altul, ba se cuibaresc in stomac, ba in burta de-a dreptul, ba in cap, se agita si te agita, dupa care zboara ajutati de vant si se aseaza lin pe flori sau pe bucati de lemn. Unii raman acolo,  pe lemn, ca niste imprimeuri, altii isi schimba iarasi locul, zboara catre stomacul altor oameni indragostiti ori se duc sa dea tarcoale ferestrei vreunui poet.

Reteta pentru boala „fluturi in stomac”: se prind delicat cu o plasa, se descanta putin, ca sa se calmeze, dupa care se lipeste imaginea lor pe obiecte dragi care ne inconjoara, ca sa nu uitam totusi ca i-am avut candva…

Se ia apoi o melodie care a mai fost pusa pe blog si se repeta la infinit, doar-doar o iesi din cap.

11 thoughts on “fluturi in stomac, pardon, pe bratara

  1. of, ca frumosi mai sunt…🙂

  2. coreamor spune:

    ai si tu unul acasa😉 unde il tii? in stomac sau doar la gat?

  3. sasha spune:

    mi se pare ca se potrivesc tare bine cu designul blogului🙂🙂

  4. coreamor spune:

    cam asa e, eu nici nu mai vad carliontii blogului, desi ma uit la el in fiecare zi🙂 obisnuinta, de!

  5. Zazuza spune:

    eu am in stomac in principiu :)). dar cred ca e bine sa ni-i pastram p-aia din stomac, ca sa nu uitam de primii fiori. dar si la gat sau, iata, la mana, sunt frumosi si de efect😀

  6. asa-i, am! iubesc fluturele pshihedelic, ll port foarte des – deci raspunsul e: deocamdata la gat.. totusi poate se muta, mai stii… te tin la curent😉

  7. Adriana spune:

    Cunosc fluturii la stomac… dau senzatii minunate, te fac sa simti ca traiesti, in adevaratul sens al cuvantului! Fac sa vibreze fiecare fibra din tine… Minunati sunt si fluturasii de pe bratara ta, mult mai linistiti.🙂 Pup

  8. coreamor spune:

    adriana, eu incep sa le dau fluturilor la cap cand mi se pare ca sunt prea obraznici🙂 te pup!!!!

  9. earthwalker spune:

    cand am sa ma mut in portugalia (hehehehehe!!) am sa am si eu nevoie de o bratara adevarata(in america n-are rost, nu se merita sa porti ceva asa frumos, restul lumii e in adidasi de-aia grosi si n-are rost sa incerci sa faci lumea mai frumoasa intr-un loc ca asta).
    dar eu sunt f mica si bratara ta pare larga. sa gasim pana atunci ceva lat, dar cu gaura mai mica, nu? mai avem timp pana atunci.

  10. coreamor spune:

    da, doamna, se rezolva! numa’ sa vii!🙂 da, bratara e larga si pentru mine, insa e buna pentru alte brate, asta e! am comandat bratari „virgine” mai mici si mai mari, in curand am sa vopsesc si bratari mai mici. pe incercate si pe luate (asa, pe blog, mai greu, stiu…)😦

Lasă un răspuns

