in X

Coryamor, adica eu, revine, adica revin🙂. In ciuda faptului ca am fost ocupata cu altele, aseara mi-am amintit cat de bine si frumos ma relaxez cand fac podoabe. Dupa o zi cam furtunoasa si putina demoralizare (ca sa nu zic multa…), m-am decis sa imi spal creierii facand niste cercei (la comanda). Ca de obicei, m-am apucat de ceva si am facut si… altceva. Nu m-am putut opri pana la 2 dimineata (e drept ca am ascultat in tot acest rastimp muzica din anii 80, la radio, cu mare placere, caci se transmitea in direct o petrecere de sfarsit de vara, organizata de un post de radio care e specializat pe acest tip de muzica).

Nu am facut numai bijuuri in acest timp, am mai varsat si o cutie de vopsea neagra pe podeaua din „atelier”; nu ma intrebati…

Pana la urma totul e bine cand se termina cu bine: am executat comenzile, am facut un colier lung, in X (mi-era dor de coliere lungi si mi-am dat seama si ca nu mai am in stock decat doua) si cateva inele simple. Scopul terapeutic al bijuteritului a fost atins.🙂

10 thoughts on “in X

  1. r spune:

    hih, ce faain…a meritat curatatul de vopsea :p unde e inelele? si altele?🙂

  2. Lady Io spune:

    Buna terapia asta, si cu rezultate frumoase🙂

  3. e superb.il vreau neaparat.pune-l acolo pe lista😛

  4. Zazuza spune:

    frumos rosul ala!

  5. iYli spune:

    Arata foarte bine. E si o metoda de educare pentru rabdare🙂
    Succes!

  6. coreamor spune:

    multumesc, iYli, bine ai venit pe aici!

Lasă un răspuns

