daruri

Din cand in cand, cineva ma rasfata asa cum n-am visat niciodata. Ce-am facut ca sa merit, nu stiu, cert e ca imi creste inima ca un cozonac cand primesc un semn de prietenie sau de simpatie. Mai trebuie sa recunosc si ca  tare imi plac surprizele frumoase, cadourile, gesturile autentice.

V-am mai povestit, de-a lungul timpului, despre astfel de gesturi si semne prietenesti, azi insa vreau sa va spun ca minunata Rodica, da, cea cu Inelul lui Gyges, mi-a facut o mare bucurie, trimitandu-mi taman aici, in tara portocalelor, o carte de poezie proaspata ca un pepene (scuzati comparatia, dar ma aflu in faza pepeneasca, zilele astea numai la pepene rosu ma gandesc, ca placere gastronomica maxima).🙂

De mult timp nu citeam poezie, de fapt nu am fost niciodata o cititoare asidua de astfel de literatura, insa pe blogul Rodicai gasesc intotdeauna versuri care ma incanta (alese de ea). Pe vremuri insa, am facut o pasiune pentru Baudelaire (asa, ca sa stiti).

Cartea MEA se numeste Autobuzul cu cocosati si ii apartine Norei Iuga (care, cum spuneam, e proaspata si surprinzatoare, asa e impresia pe care mi-a lasat-o). Am citit cu placere si vreau sa impart si cu voi!

minodora il viseaza pe sam

mama mi-a spus:

minodora nu te mai gindi la sam

cind te duci la piata

gindeste-te la varza si la costita

fii o femeie cuviincioasa

ce parca beethoven i-am zis

nu se gindea nu-i cinta si lui

tot timpul pasarea in cap?

bine dar beethoven a spus mama

a luat cirpa de praf

si-a inceput sa stearga urechile geniului

si asta numai pentru ca imi vine

sa scriu despre tine

cum imi vine sa stranut

sau sa casc

te-am visat azi-noapte

aveai un copil cu cap de pisica

era dragalas ca un martisor

strigai cit te tinea gura

„veniti sa vedeti prin cite trece

o piatra miscatoare pina la frumoasa statica”

ce chestie si asta

cind uiti sa te inchini

inainte de culcare

4 thoughts on “daruri

  1. Rodica spune:

    Stii ce mi-a zis Nora Iuga,inainte sa scrie numele tau la dedicatie? „Clarisa?cel mai frumos nume!Eroina ultimului meu roman!”🙂

  2. coreamor spune:

    ahhhhhhhh am uitat sa scriu aici si despre dedicatie, cap sec ce ma aflu!!! deci: am autograf de la insasi poeta!!!!!! multumesc mult de tot, Rodica! multumesc, Nora!🙂

  3. isis spune:

    Tot ce dai se-ntoarce inzecit sau insutit si, de regula, din alta parte!
    Rodica si Nora au daruit, tu dai mai departe, eu primesc cu drag!

    Imi plac poeziile, „zdranganelele” – asa le zic eu… si cum scrii.

    Zile frumoase si pline!

  4. coreamor spune:

    multumesc, isis, ai mare dreptate!

Lasă un răspuns

