bufonerie

Am vrut sa fac ceva ce s-a transformat in altceva🙂 tot e ceva🙂

Nu mi-a iesit ideea originala din lipsa materialelor. Dar nu e decat o amanare… Deocamdata, am facut un colier in culorile unei fuste pe care o consider geniala si pe care o port non-stop de cand am cumparat-o: maron, albastru si portocaliu. Modelul fustei e sui (citeste shui), la fel se cerea si colierul. „Arata ca un bufon”, a comentat sotul meu. Bine, asa sa-i ramana numele! (mai tineti minte? Divertis: „Ce apa e asta, stolnice?” – „E apa Moldovei, Maria Ta!” – „Bine, asa sa-i ramana numele” :))

Mi-a placut cum arata, asa ca am mai facut unul, verde. Tot bufon, tot zbanghiu. De ce nu?

7 thoughts on “bufonerie

  1. Zazuza spune:

    cata veselie!

  2. r spune:

    aaaa, ce mistooooo!!! place mult ideea….ce proaspat, frumooos si varatec e….de abia astept si ideea originala!!🙂

  3. claudia spune:

    cel verde e genial! continui sa faci chestii originale!!! ma bucur ca nu ai renuntat!

  4. […] 2010 am facut alti doi “arlechini“, care si-au gasit stapana atat de repede, incat nici macar nu mi-au lasat timp sa ii admir […]

Lasă un răspuns

