mania usilor

Stiu ca v-am aratat o multime de usi si ferestre in trecut, pe acest blog, caci nu scapa aparatului meu, oriunde m-as duce… Ma fascineaza, mai ales cele viu colorate si cele vechi si scorojite, frumoase in melancolia lor.

Belle de Jour are o multime de usi si ferestre pe blogul ei, care mai de care mai frumoasa, eu insa ma limitez la ce reusesc sa pozez pe strazi.

Pe de alta parte, Zazuza m-a provocat sa ne duelam in usi, pe bloguri, 🙂 caci ea a fost de curand in Grecia si a adus poze superbe. Ideea era de fapt sa ma convinga sa mai arat niste scorojituri de-ale mele, pe care nu vroiam sa le mai dau „publicitatii”, ca sa nu va plictisesc cu atata lemn 🙂

Zazuza, here we go!

Imi dau acum seama ca in Albufeira culorile sunt mai vesele decat in Faro, e normal. Faro e un oras mai serios, e cel mai important din toata regiunea, nu isi pune prea tare mintea cu culorile vii, ca in targurile turistice de pe coasta.

12 thoughts on “mania usilor

  1. Zazuza spune:

    bun titlu! superbe usi! ia te uita ce de comori zaceau ascunse la tine…

  2. Vaca Verde spune:

    vai ce frumuseti! stii ca si eu sunt maniaca cu usile portile si ferestrele – port inelul acela cu patima! 🙂

  3. coreamor spune:

    da, da, VV, hai sa facem un club! dupa CLubul celor care detesta coriandrul si leusteanul, Clubul celor care iubesc usile 🙂

  4. Lady Io spune:

    Daca-mi place leusteanul nu mai vorbiti cu mine? :((
    Dar imi plac usile, pe cuvant!

  5. Rodica spune:

    Hmmm.atat timp cat se pot deschide/inchide dupa vrere,sunt foarte frumoase!Colorate sunt,modele au din plin,de la cele simple la cele complicate….
    Hmmmm!Frumos tare!

  6. coreamor spune:

    zazuza: sa-ti fie de bine! (bleah!) 🙂
    rodica: unele mi se par cam intepenite, asta e clar… nu stiu daca pot fi deschise si inchise dupa vrere…

Lasă un răspuns

