tutti-frutti

Inspiratia verii si a culorilor ei, amestecate, val de mici bucurii care doar in vacanta sunt posibile. Fructe si mirosuri, libertate si lene, buna dispozitie si uitare.

Jumatatea lui august mi-a adus o bucurie (nu, nu la drum de seara :)), brusc am fost „reanimata”, umbrele fug. Pana la urma, cine a zis ca august nu e bun?? 🙂

3 gânduri despre „tutti-frutti

  1. Escu spune:

    sigur nu sunt bomboane ? mie asa imi par… 😛

  2. Nu stiu, cine a zis? Io n-am mai auzit asa ceva pana acum 😛

  3. Dragos Voicu spune:

    Nici eu! Mai ales ca Peixoto adora vara 🙂

Lasă un răspuns

