castel de nisip

Cine nu a construit macar o data, pe plaja sau doar in minte, castele de nisip? Cine nu si-a facut iluzii ca erau castele adevarate, populate de printese si printi, si care vor invinge timpul? Eu cred ca le construim in fiecare zi. Se numesc iluzii, se numesc vise… Unele cad de la sine, pe altele le ia apa, la primul flux. Altele sunt calcate in picioare de turisti care alearga pe plaja sau de alti constructori de castele, invidiosi. Important e insa ca le construim in continuare, desi le stim fragile.

Un castel frumos de nisip are si Martirio, o cantareata de flamenco-jazz spaniola, avangardista de felul ei, pe care eu o admir la disperare. O stiu si o ascult de vreo 10 ani si inca nu m-am plictisit de ea.  Sa zicem ca ori o iubesti, ori o detesti, nu cred ca poate fi indiferenta.

Torre de arena
que mi cariño supo labrar.
Torre de arena
donde mi vida quise encerrar.
Noche sin luna,
río sin agua, flor sin olor…
Todo es mentira, todo es quimera,
todo es delirio de mi doloooor.

4 thoughts on “castel de nisip

  1. Belle de Jour spune:

    🙂
    ms de trimiterea nu la nisip ci la muzica
    e caald rau pe aici🙂

  2. Rodica spune:

    Locuiesc pe nisipuri miscatoare…pe unele chiar eu le misc,altele ma inghit…cu toate astea,nimic nu ma impiedica sa ma mai joc din cand in cand😛

Lasă un răspuns

