nisipuri miscatoare

M-au „miscat” sculpturile pe care le-am vazut azi la Festivalul International de Sculptura in Nisip (in fiecare an se tine o editie, pe o anume tema: anul asta tema a fost Lumea Vie, adica o tema foarte larga). Mai fusesem acolo in urma cu vreo 4 ani si mi-a placut.

O surpriza placuta a fost sa redescopar, dupa 8-9 ani, o melodie de care uitasem complet si dupa care eram innebunita. Am ascultat-o acolo, printre sculpturile de nisip si mi-a readus, precum madlenele lui Proust, tot timpul acela, emotiile, sperantele, indragostirile. Cum eram acum 8-9 ani? La fel, doar putin mai slaba🙂 in rest… nici o diferenta. Nu stiu daca sa ma bucur ca nu m-am schimbat prea mult sau daca sa ma intristez ca nu am evoluat sau nu m-am maturizat. Ma mai gandesc…

Pozele au iesit in diferite culori, caci soarele imi tot juca feste. Chiar si asa, va puteti face o idee… Am sa va arat poze si cu alta ocazie, caci am multe.

Aceasta, de mai jos, e preferata mea. Cred ca il reprezinta pe Socrate.

2 thoughts on “nisipuri miscatoare

  1. tetris spune:

    Cata munca pentru sculpturile astea !

    Eu zic sa te bucuri ca nu te-ai schimbat

Lasă un răspuns

