marea

Ultimele mele zile au fost marcate de plaja si de mare: o adevarata cura. Am avut mai mult timp liber, am avut si chef de plaja. Sa vedem care sunt rezultatele „tratamentului”🙂

Au plecat spre Mozambic urmatoarele piese albastre ca marea…

…cu tot cu animalute (caracatite, caluti de mare, stele de mare, pesti).

Ieri am fost la pescuit, act care s-a dovedit numai placut, nu si util🙂 Noroc ca aveam mancare acasa, nu ne-am bazat prea mult pe pestii prinsi🙂.

Dar despre pescuit, in episodul urmator🙂 (cu poze, bineinteles).

7 thoughts on “marea

  1. Vaca Verde spune:

    albastrul asta (pe care il port si eu cu patima! :)) mă scoate din minti, atat de frumos e!
    imi pare asa rau ca nu pot purta bratati asa late :((, sunt atat de frumoaseee!

  2. rontziki spune:

    Coincidenţe, coincidenţe :))
    De ieri sunt şi eu la plajă🙂, ei nu tot timpul, că dorm într-o cameră, ca toţi oamenii :)) Sunt în Grecia şi e superb şi de azi încep efectiv cura de mare şi de plajă🙂
    Te pup (şi te mai pupă cineva :))

  3. gunoiulromaniei spune:

    Ce nuanta frumoasa are albastrul! In sfarsit, mai vad si eu ceva frumos, ca m-am saturat de Romania asta pur romaneasca.
    „Fenomene” romanesti aici [razi de romanii astia cateodata :))]: http://gunoiulromaniei.wordpress.com/

  4. trifoi spune:

    wow, sunt minunate. Imi place tema marina, calutul de mare… Vreau si eu!😀

Lasă un răspuns

