hai-hui…

…tot prin Faro, caci acolo imi sta inima in momentul asta. Din cand in cand, practic „sportul” meu favorit, cel de a rataci la intamplare pe strazi si de a face poze cu case.

Ma dau in vant dupa stilul Art Nouveau!

O poarta veche a orasului.

Pana si plantele sunt cutezatoare!🙂

Linia care ma duce si ma aduce.

Poarta unei galerii de arta. Stiti mania mea cu usile…😉

Abia saptamana trecuta s-a incheiat inca o editie a concentratiei de motociclete si bineinteles, motociclisti, din Faro. In fiecare an au loc concerte, defilari de motoare, concursuri si mai stiu eu ce, iar in plin Faro exista chiar o statuie a motocicletei🙂 care aminteste evenimentul aducator de turisti, zgomot si fum😉. Recunosc, am avut o tentativa de a merge impreuna cu doi prieteni la motoare (pe care imi place sa le admir), insa pana la urma ne-am proptit intr-un bar (de fapt, doua), departe de agitatia de pe strazi. Norocul a facut ca intr-unul din baruri (un patio cu smochini, aflat in spatele unei librarii care era inca deschisa la ora aceea din noapte) sa prindem exact inceputul unui mic concert de muzica celtica: doua fete irlandeze, frumoase, una cu flaut sau fluier, cealalta cu chitara, si un baiat portughez care le tinea isonul cu alta chitara. A fost absolut superb, m-am topit complet de bucurie! Cine sa-si mai aminteasca de motociclete la ora aceea?

Melancolia caselor vechi si scorojite, care nu imi scapa niciodata… Usor de intalnit in Portugalia.

Tare imi place asa, hai-hui…🙂

4 thoughts on “hai-hui…

  1. Zazuza spune:

    frumos loc! iar vara e atat de propice pentru hai-huiala…🙂

  2. Vaca Verde spune:

    vai ce nebunie, te invidiez! cel putin poza cu usa verde m-a rapus…:)

Lasă un răspuns

