dragonul se intoarce :)

Sau intoarcerea dragonului, cam tot pe-acolo…

Vesti bune, dragi prieteni, azi-noapte mi-am repus in functiune rotitele, motorasele, nebuniile si placerea de a bijuteri si, incet-incet, cred ca revin la normal. E adevarat, am avut si un impuls exterior (altfel nu m-as fi mobilizat) si sper sa ma tina avantul acesta patriotic.

Sunt in continuare ocupata treburi ne-bijuteresti, insa imediat vine august si activitatile administrative se domolesc, se usuca si mor. Atunci ma voi odihni. Treburile ne-bijuteresti si o anume stare de spirit greu de definit, combinata cu alte stari de spirit mai mult sau mai putin benefice, mi-au sustras energia (creativa) si m-au lasat in starea in care m-am aflat in ultimele trei luni. Ma indrept insa catre iesire. Ce-a fost greu a trecut.

Va urma.

5 thoughts on “dragonul se intoarce :)

  1. Te felicit! Welcome back!🙂

  2. Lady Io spune:

    Bine ai revenit!🙂

  3. coreamor spune:

    multumim, multumim!🙂

Lasă un răspuns

