leapsa desktopica

Recunosc ca demult nu m-am invrednicit sa onorez o leapsa, le-am evitat tocmai pe cele destepte, cu intrebari profunde si ‘telectuale. A fost lene si a fost lipsa de timp. Am primit insa de curand o leapsa, de la Rontziki (Evantaiul memoriei), care mi s-a parut usor de preluat si chiar amuzanta.

Sunt somata sa va arat cum arata ambientul meu de lucru din calculator. Asa arata, si explic imediat:

E o poza pe care mi-a trimis-o prietena mea Alina (care de curand si-a regasit locul aici, in Portocalia) si careia ii cer (cam tarziu) permisiunea de a arata poza tuturor. E o poza pe care ea a facut-o aici, nu mai tin minte exact pe ce plaja portugheza, si care ma inspira de multe luni (de aceea o pastrez si ma uit zilnic la ea de mii de ori, fara sa ma satur). Mi se pare perfecta, e o poza care respira si ma relaxeaza, nu numai prin ce contine peisajul, ci si prin culorile lui. In fine… intelegeti voi.

Pasez leapsa tuturor, luati de aratati desktopul!🙂

Multumesc, Alina!😉

7 thoughts on “leapsa desktopica

  1. rontziki spune:

    Ce te-am ghicit! :)) Ştiam eu că mă faci să visez la vacanţă🙂
    Superbă imaginea…vreau să fiu şi eu acolo sus, să admir marea şi să fac pozeeee🙂
    Mulţam!

  2. tetris spune:

    Chiar ca superba e!

  3. coreamor spune:

    meritul ALinei!😉

  4. defythewind spune:

    Ce desktop curat ai. Eu fac eforturi deosebite sa mentin o jumatate de ecran liber.

Lasă un răspuns

